Senaste nytt

SAS bjuder in till öppet hus på Arlanda

Undrar om det bara var EB poäng som avgjorde eller?

Jag har ju EBG fast ganska lite poäng och inte fått en inbjudan. Det kanske inte var någon som inte har EBG som fick en inbjudan?

Jag kom heller inte med och har tillräckligt med baspoäng för att vi skall kunna räkna bort poäng som en faktor. Urvalet var nog VIP + EBP och sen lottning bland EBG'er. Hoppas på reservlistan, men som någon nämnde innan skulle det vara trevligt med ett mail till de som inte kom med-- nu är jag ju osäker på om jag angav rätt email :)

Undrar om det bara var EB poäng som avgjorde eller?
Urvalet var nog VIP + EBP och sen lottning bland EBG'er.
Det jag vet är att de gick efter status, så givetvis prio för EBP och därefter EBG. Exakt hur alla EBGs rangordnades vet jag inte och har inte frågat om det heller, men skulle tippa att de gjorde det enkelt för sig och körde först till kvarn. Några andra hemligheter finns inte.
De enda övriga som SAS ville prioritera var jag och Martin då det är vi som slitit med att få eventet att bli av.

Hoppas på reservlistan
Det finns en reservlista om någon skulle få förhinder. Det är dock ingen speciellt utdragen process då SAS snart måste skicka vidare deltagarlistan för security clearance. Men närmsta dagarna finns fortfarande en liten chans.

men som någon nämnde innan skulle det vara trevligt med ett mail till de som inte kom med-- nu är jag ju osäker på om jag angav rätt email :)
Det kommer, så finns ingen anledning att någon känner sig bortglömd eller försummad. Men som diskuteras intensivt i en tråd här bredvid så släpper SAS en ny strategi imorgon onsdag, så de har lite att göra på pressavdelningen just nu kan man säga... ;)

Eftersom det verkar som att inte alla EBG kom med så är det väl ganska förståeligt att man inte hade en chans som EBS, känns lite trist men jag hade nog inte förväntat mig något annat heller. Jag förstår dock att de inte återkommer till de som inte kom med, så jag känner mig inte bortglömd. Om de ändå gör det så vore det en mycket trevlig gest. Ser fram emot rapporterna och hoppas det blir någon repris framöver :)

Heisann,
Det holdt dessverre ikke å være EBG denne gang, ettersom vi bare hadde 60 plasser og det var flere enn 60 EBG som ønsket å være med.
Jeg kommer til å sende ut en mail til de som ikke kom med denne gang også, det har bare ikke vært tid, dessverre... Kommer snart ;-)

Nu i eftermiddag föll dom sista pusselbitarna på plats för BusinessClass.se efterfest och aktiviteter den 7:e Oktober. Imorgon går vi ut med inbjudan och full information både för dig som ska till SAS eventet på dagen och för dig som vill träffa oss alla på kvällen i anrik och glittrig miljö inne i Stockholm.

Har fortfarande inte fått något brev med info att jag itne fick komma så undrar ju nästan om mailscannern käkade upp mailen :(

Nu i eftermiddag föll dom sista pusselbitarna på plats för BusinessClass.se efterfest och aktiviteter den 7:e Oktober. Imorgon går vi ut med inbjudan och full information både för dig som ska till SAS eventet på dagen och för dig som vill träffa oss alla på kvällen i anrik och glittrig miljö inne i Stockholm.

Tack för update.

Som sagt jag kan delta bara på SAS Event i ARN. Jag ska jobba under morgon på vårt kontor i Sky City och käka den tradionella fredagsfrukosten som vi har så jag tar mig på egen hand till ARN. Tänkte om ni skall organisera någon gemensam transport från T-Centralen till Arlanda.

Vi syns där vid Terminal 5 då.

Viktig information för dig som ska till SAS event på Arlanda:

08.30: Samling på Arlanda Express biljettkontor. Presentation av Magnus Löfberg, sales manager på A-train AB. Magnus följer med oss till Arlanda med 09.05 tåget. Arlanda Express bjuder alla BusinessClass.se medlemmar på t/r biljetter. Viktigt att bära synliga BusinessClass taggar som fungerar som entrébiljett.

10.00-15.00: SAS event på Arlanda.

ca 15.20: Arlanda Express tillbaka till Stockholm.

vapensalen2.jpg

Därefter mingelkväll på Grand Hôtel Stockholm med start 16.30.

http://www.businessclass.se/artikla...-mingelkvaell-pa-grand-hotel-7-e-oktober.html

En liten fråga: Är det något problem att släpa med sig lite kamerautrustning under dagen? ARN är väl ett skyddsobjekt, så egentligen får man väl inte fotografera där alls, men det brukar ju sällan hindra folk.

En liten fråga: Är det något problem att släpa med sig lite kamerautrustning under dagen? ARN är väl ett skyddsobjekt, så egentligen får man väl inte fotografera där alls, men det brukar ju sällan hindra folk.
Jag tror vi får ställa frågan till SAS och återkomma när det närmar sig. Förmodligen är svaret att det på vissa ställen är OK och på vissa ställen inte OK. Men det är som sagt upp till SAS och Swedavia och beror lite på vad vi ska göra under dagen, och det är mig veterligen inte helt klart än.

Toppen