Senaste nytt

SAS bjuder in till öppet hus på Arlanda

En liten fråga: Är det något problem att släpa med sig lite kamerautrustning under dagen?
Har ställt denna fråga till SAS.

Svaret är att det är OK att ta med kamera men att det inte är tillåtet att ta kort under hela eventet, vi kommer besöka lokaler där det är fotoförbud. Det bästa är att rådfråga SAS personal vid varje tillfälle så blir det inga problem.

Det blir nog stora kameraväskan för min del också. Det är ju så svårt att välja mellan tele eller fisheye, så det är lika bra att ta med allt.

Låter härligt att flera av er tar med er kamerautrustningen så vi som inte kom med denna gång ändå får se lite härliga bilder :)

Låter härligt att flera av er tar med er kamerautrustningen så vi som inte kom med denna gång ändå får se lite härliga bilder :)
Absolut! Kommer säkert finnas många som tar kort på Arlanda och kommer säkert dyka upp flera reportage här inom kort.

Men kvällen på Grand kommer inte bli ett dugg sämre, programmet blir bara bättre och bättre för varje dag som går, helt seriöst.

Jacob, jag lovar att jag inte ska skicka hem kameran med en taxi när vi åker till Grand, så det kommer nog att plåtas en del där också.

Toppen