Senaste nytt

SAS-biljetter efter 2023-03-25?

AABack2ARN

Medlem
Sedan kan man kanske undra vad det är värt att kunna boka resor maj 2023 redan nu med tanke på hur osäkert det verkar vara med vilka flyg SAS verkligen har för avsikt att skicka upp i luften? Visst har SAS ett ansvar att boka om dig, men det verkar ju inte gå så där fantastiskt bra i alla lägen om man ska tro de andra trådarna. Och stressen över att kanske inte flyget går kostar också...

Och hade jag varit SAS hade jag dessutom inte släppt en enda bonusbiljett förrän 4-6 månader innan planerad för att öka chansen att flyget kommer gå då bonusbiljetter är ännu eländigare (läs dyrare) att boka om.
 

JPE

Medlem
Bokade precis till Los Angeles, finns platser både dit och till San Francisco i April och Maj, nästan varje dag vad jag kunde se.
Ja, nu verkar de ha släppt på även wide-body. Tack för tipset. :) Bokade om nu så det blir direkt ARN-EWR istället för ARN-CPH-EWR.
 
Last edited:

chazzie

Medlem
Sökte Svalbard i april nästa år, hittar bara bonus till slutet av mars, men revenue finns i april, kan det vara så att de få bonusplatser som släpps redan är tagna?
 
Toppen