Senaste nytt

SAS-biljetter efter 2023-03-25?

palmen

Moderator
Sökte Svalbard i april nästa år, hittar bara bonus till slutet av mars, men revenue finns i april, kan det vara så att de få bonusplatser som släpps redan är tagna?
Tittar man mönstret för longhaul har de släppt bonus från CPH men inte ARN/OSL. Så det kan ju vara så även på shorthaul kanske. Det kommer nog snart gissar jag
 

Matore

Medlem
De har inte släppt SAS bonus på Tokyo, endast poäng pengar varianten.
Kommer de senare eller redan slut eller hur funkar det?
 

LSH

Medlem
Jag har uppdaterat awardhacks.se. Avgångar från ARN och OSL är också släppta. Dock inte CPH-HND.

Det finns business för två till svåra destinationer som LAX,SFO och MIA.

Peking: Inget släppt
Shanghai: Enstaka avgångar, men inga bonusresor
Tokyo: Dagliga avgångar, men inga bonusresor
 

JPE

Medlem
Har senaste dagarna följt släpp av bonusplatser ORD-ARN och ORD-CPH. Platser i Plus släpps med kirurgisk precision klockan 07:00 330 dagar innan resa medan platser i Business och Go släpps med lika kirurgisk precision 07:00, fast dagen efter, 329 dagar innan resa. Tidigare har väl alla klasser släppts samtidigt?

2022-06-28 | Plus till 2023-05-24 | Go, Business till 2023-05-23
2022-06-27 | Plus till 2023-05-23 | Go, Business till 2023-05-22
2022-06-26 | Plus till 2023-05-22 | Go, Business till 2023-05-21
2022-06-25 | Plus till 2023-05-21 | Go, Business till 2023-05-20
 
Last edited:

Matore

Medlem
Jag har uppdaterat awardhacks.se. Avgångar från ARN och OSL är också släppta. Dock inte CPH-HND.

Det finns business för två till svåra destinationer som LAX,SFO och MIA.

Peking: Inget släppt
Shanghai: Enstaka avgångar, men inga bonusresor
Tokyo: Dagliga avgångar, men inga bonusresor
Har HND släppts nåt ännu?
 

Aladppu

Medlem
Ingen som vet något mer eller har lyckats boka? Försöker hålla mig väldigt uppdaterad avseende SAS till HND i april nästa år men vad jag kan se har det ännu inte släppts platser…
 
Toppen