Är samma för guld och diamant.Tittade lite vad man kunde välja som EBG både i go, plus och business.
Fanns möjlighet att välja nödutgång, första raden, fönsterplatser mm. Verkar inte ha varit något blockat för EBG jämfört med EBD på de jag tittade på, eller så gör de skillnad på Gold och LTG.
Känns som lite ansats att prioritera EBD/EBGVisa bifogad bild 146815
Visa bifogad bild 146817
Uppdaterat nu på hemsidan.
Givetvis har jag egenintresse i denna förändring men gillar att värdet höjs för oss trogna EBD.
Men om man läser infon i mailet (bild postad ovan) så står det att priserna uppdateras för alla utom Diamant.Är samma för guld och diamant.
Vänligen notera att EuroBonus Guld- och Diamant-medlemmar fortsatt kommer kunna reservera säten utan kostnad.
Jag med.Visa bifogad bild 146815
Visa bifogad bild 146817
Uppdaterat nu på hemsidan.
Givetvis har jag egenintresse i denna förändring men gillar att värdet höjs för oss trogna EBD.
Hoppas det är rätta infon till slut, kommer nog inte nå Diamant igen i år (Guld är ganska säkert), så vore surt att betala för legroom fr.o.m. 2025 igen.Är samma för guld och diamant.
Vänligen notera att EuroBonus Guld- och Diamant-medlemmar fortsatt kommer kunna reservera säten utan kostnad.
Jag är "vanlig" EBG (inte LTG) och kan välja alla platser i såväl Plus som Business utan avgift, inklusive för statuslösa medresenärer i samma bokning.Tittade lite vad man kunde välja som EBG både i go, plus och business.
Fanns möjlighet att välja nödutgång, första raden, fönsterplatser mm. Verkar inte ha varit något blockat för EBG jämfört med EBD på de jag tittade på, eller så gör de skillnad på Gold och LTG.