Exakt samma händer på min iPadJag får inte igång min. Verkar som inte det finns någon uppdatering. Gillar inte Apple egentligen, men, någon som vet? När jag klickar på ikonen så flashar det till och så kommer jag till hemskärmen igen.
Har uppdaterat min iPad och alla appar är uppdaterade.
Fick in iphoneappen. Men den är inte alls lika bra. Och det verkar inte finnas någon som man kan maila till och det har ju varit så här ett bra tag nu.Exakt samma händer på min iPad
Men då har du ju i alla fall en bra tillfällig lösning tills de fixar problemet. Jag tycker inte att iPad-appen bidrar med så mycket extra iofs, det enda är väl bättre överblick över poänghistorik, samt bättre förutsättningar för att läsa tidningarna (om man lyckas ladda ner dem).Fick in iphoneappen. Men den är inte alls lika bra. Och det verkar inte finnas någon som man kan maila till och det har ju varit så här ett bra tag nu.
Äntligen. Nu fungerar det igen på min platta efter en uppdatering.SAS Explore finns nu för iOS8 och fungerar. Bra, SAS!
+1 !Äntligen. Nu fungerar det igen på min platta efter en uppdatering.
Perfekt inför helgens awardresaÄntligen. Nu fungerar det igen på min platta efter en uppdatering.