Senaste nytt

SAS appen fungerar inte på iOS8

Gå in i Appstore, sök på SAS. När sökresultaten kommit upp, kolla uppe till vänster på skärmen, där det står "Endast iPad", klicka och växla den till "Endast iPhone". SAS iPhone-app är det första sökresultatet som visas hos mig i alla fall. Bara att installera som vanligt...
 
Jag får inte igång min. Verkar som inte det finns någon uppdatering. Gillar inte Apple egentligen, men, någon som vet? När jag klickar på ikonen så flashar det till och så kommer jag till hemskärmen igen.

Har uppdaterat min iPad och alla appar är uppdaterade.
Exakt samma händer på min iPad
 
Fick in iphoneappen. Men den är inte alls lika bra. Och det verkar inte finnas någon som man kan maila till och det har ju varit så här ett bra tag nu.
Men då har du ju i alla fall en bra tillfällig lösning tills de fixar problemet. Jag tycker inte att iPad-appen bidrar med så mycket extra iofs, det enda är väl bättre överblick över poänghistorik, samt bättre förutsättningar för att läsa tidningarna (om man lyckas ladda ner dem).
 
Själv har jag problemet att det slutade trilla in poäng och flighter för ca 2 veckor sedan...kundtjänst har ingen aning om varför men att allt är "rätt" i bokningarna.

I appen när jag går in under activity så crashar appen
 
Toppen