Senaste nytt

SAS app:en - Hur kan den bli ännu bättre?

igelkotten

Medlem
Om man lägger till en passagerare som kan köpa ungdomsbiljetter blir det allt man kan söka efter. Vuxna har mycket bättre tillgänglighet så det är ofta även en ungdom vill betala fullpris.

Man behöver lägga till en passagerare utan att ange dess födelseår för att få upp sådana biljetter, för att sedan i sista bokningsateget ange sådant istället. Görbart men lite irriterande.
Det är väl likadant på hemsidan (iaf när jag fortfarande kunde boka ungdomsbiljetter, man kunde inte blanda med vanliga vuxenbiljetter)?
 

eddo

Medlem
Ang Customer Claims i appen så har jag en massa "SE SV PREMIUM" som jag inte har någon aning om vad det är. Senaste från 31 okt, tror inte att jag haft med SAS att göra alls det datumet. Någon som har koll på vad det är?
 

xz0781

Medlem
Appen klarar inte seat map för Swiss 777. Skulle vara mer eller mindre omöjligt att fixa J/K-platser förutom på rad 4.
1699080165395.png
 

pswe

Medlem
Ang Customer Claims i appen så har jag en massa "SE SV PREMIUM" som jag inte har någon aning om vad det är. Senaste från 31 okt, tror inte att jag haft med SAS att göra alls det datumet. Någon som har koll på vad det är?
I mitt fall gäller det samtal till den svensktalande kundtjänsten som EBD.
 

intuition

Medlem
WTF?!?
Nu finns en "anslut till wifi beta" i appen men implementationen är bedrövlig.
Det enda den gör är att länka till en sida där man kan kopiera en länk som måste klistras in i Chrome

Som sedan inte fungerar öht.
Sidan som laddas är bara en generisk sas sida och inget annat fungerar.

Skriva in sas.viasat.com fungerar dvs som innan att man måste logga in.

Skulle inte appen sköta allt? Den här lösningen är värdelös
 
Toppen