Senaste nytt

SAS - An evening of conversation -EBD+

Väntar med spänning på alla förbättringar!
Håll inte andan ;)

Nej nu ska vi vara positiva, självklart kommer vi inte få svar på allt, och inte de svar vi vill ha på en del saker.
Men jag hoppas det blir en konstruktivt ikväll och att folk inte kommer och drar med sig sina egna problem som de vill dra upp (som förra gången när någon klagade på försenad resa till Kalmar och någon annan som hade en granne som inte fått ersättning vid försenat flyg osv).

Jag ser fram emot kvällen i alla fall!

Nej då det blir nog kanon! Jag har inte så mkt med SAS att göra nu mer, utan flyger det som är billigast.
SAS har dock haft rätt så låga priser senaste månaderna tycker jag, så lite resor blir det även fortsatt när LTG ska vara säkrat.....

Håll inte andan ;)

Nej nu ska vi vara positiva, självklart kommer vi inte få svar på allt, och inte de svar vi vill ha på en del saker.
Men jag hoppas det blir en konstruktivt ikväll och att folk inte kommer och drar med sig sina egna problem som de vill dra upp (som förra gången när någon klagade på försenad resa till Kalmar och någon annan som inte fått ersättning vid försenat flyg osv).

Jag ser fram emot kvällen i alla fall!

Last edited:
Det finns mycket positivt att spinna på så presentationen blir väl ganska bloatad med positiva nyheter ex-CPH. Jag hoppas att ni får höra hur man resonerar runt ARN vs CPH framåt. Vi vet att Skandinaviens huvudstad förlorat slaget, men är kriget över?

Väntar som alla andra på svar kring vad f@n som händer - eller inte händer - på ST-awards efter alla utspel och turer. Det vore skönt att få någonting tydligt att förhålla sig till, så att man kan agera därefter.

Ett litet bildreportage o hade varit mycket uppskattat om någon ids. Extrapoäng för selfies med Aron

Toppen