Senaste nytt

SAS American Express

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det någon som fått poäng från senaste EuroBonus Autosweep?
Jag ser att det har dragits på amex men ser ej poängen på sas.se

jumbooze,
Jag har samma problem.
Min tanke är att de mesta med EB stoppades under en den kritiska tiden. Vi får ge den en stund till. (väntar själv på ca 80 000) "hua" spännande.
väl mött.
Förästen!! är du tillbaka! Du kan ju för t....san inte sticka ut o resa när allt är som mest hett i forumet någonsin med SAS utan att uppdatera din status oftare.

jumbooze,
Jag har samma problem.
Min tanke är att de mesta med EB stoppades under en den kritiska tiden. Vi får ge den en stund till. (väntar själv på ca 80 000) "hua" spännande.
väl mött.
Förästen!! är du tillbaka! Du kan ju för t....san inte sticka ut o resa när allt är som mest hett i forumet någonsin med SAS utan att uppdatera din status oftare.
Jag vet att jag var lite dålig på liveuppdatering, var helt upptagen med att uppleva, anledningen jag stack var ju lite på grund av turbulensen du nämnde :D

Ironi:
Nu dröjer det ca 10 minuter innan DI sniffar sig till denna tråd och fläskar på nya grävande rubriker :D

Last edited:
Jag har pratat med AMEX idag och de erkänner att det är en lite försening på överföringen på grund av det fanns extremt mycket aktiviteter på EB under förra vecka. Enligt AMEX kundservice skall poängen överföras till var sitt konto under veckan.

Jag har pratat med AMEX idag och de erkänner att det är en lite försening på överföringen på grund av det fanns extremt mycket aktiviteter

Ok vad bra, då är det bara att avvakta då så trillar nog poängen in till slut...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen