Danni Efraim skrev:Vilket leder mig till en annan fråga... När man väl vill ta ut sina poängresor, måste man vara väldigt flexibel på destinationer och datum för att lyckas få till det? För det hade också varit en no-go för mig. Oftast vet jag vart jag vill resa och exakt när. Men det kanske är fel tråd att fråga i? Kan tänka mig att ämnet dryftats förut.Klicka för att utvidga...
Danni Efraim skrev:Vilket leder mig till en annan fråga... När man väl vill ta ut sina poängresor, måste man vara väldigt flexibel på destinationer och datum för att lyckas få till det? För det hade också varit en no-go för mig. Oftast vet jag vart jag vill resa och exakt när. Men det kanske är fel tråd att fråga i? Kan tänka mig att ämnet dryftats förut.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Är det någon som snackat med Amex typerna på Arlanda på sista tiden och hört vad de har att erbjuda ?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Så länge du inte vill åka till Tokyo eller Bangkok så är det ganska bra platstillgång.Klicka för att utvidga...
Dreamliner skrev:Du måste vara inloggad på sas.se för att se bonusresor. Jag tror det finns andra siter med kan det inte.Klicka för att utvidga...
Kimpe skrev:Loggade in idag och upptäckte att jag fått 20000 poäng från någon välkomstkampanj. Kändes konstigt med tanke på att jag haft kortet i några månader. Kommer inte ihåg att det var någon sådan kampanj när jag ansökte. Men en trevlig överraskning hursomhelst!Klicka för att utvidga...