Senaste nytt

SAS American Express

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så länge du inte vill åka till Tokyo eller Bangkok så är det ganska bra platstillgång.

Hade mycket svårt att hitta två platser till New York business (annars känns det som att slänga pengarna i skön), hittade till slut i början på maj. Fanns i januari men då är det brrrrr. helt rensat hela hösten!

Låååångt fram, men tiden går fort :)

Hur gör man för att kolla tillgänglighet och poängpris i Business Class? Jag kan inte se nåt alternativ för det på siten. Måste man logga in eller? Jag har nåt problem med mitt konto där som gör att jag inte kan logga in...

Den ultimata försäkringen :).

Efter ett år som innehavare av SAS Amex så upphör man inte att förundras över vilka fantastiska försäkringserbjudanden man får från detta företag. Allt från "hastigt tillstötande tandvärk utanför EU/EES-området" till "oplanerat driftstopp av luftfarkost under färd vilket medför en icke oväsentlig olägenhet för passagerna" kan man försäkra sig mot. Allt för en ringa summa (som slutar på siffran 9) per månad.

Så nu sitter jag och väntar på den ultimata försäkringen "Försäkringen mot onödiga försäkringar" - ger dig pengarna tillbaka om du tecknar en försäkring som du senare upptäcker att du redan hade försäkrat dig för.

Obs ovanstående är påhittat, ett visst mått av ironi kan anas :eek:

Är det någon som teckat en bra försäkring av alla erbjudanden som kommer på post från Amex. Jag slänger dom rätt i tunnan.....

Loggade in idag och upptäckte att jag fått 20000 poäng från någon välkomstkampanj. Kändes konstigt med tanke på att jag haft kortet i några månader. Kommer inte ihåg att det var någon sådan kampanj när jag ansökte. Men en trevlig överraskning hursomhelst!

Loggade in idag och upptäckte att jag fått 20000 poäng från någon välkomstkampanj. Kändes konstigt med tanke på att jag haft kortet i några månader. Kommer inte ihåg att det var någon sådan kampanj när jag ansökte. Men en trevlig överraskning hursomhelst!

Det var en kampanj som AMEX hade i början av året.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen