Senaste nytt

SAS American Express

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ett brev igår från SAS om att skaffa deras Amex och då få 10.000 välkomstpoäng efter första köpet samt första året fritt. Tyckte det lät väldigt bra?

Fick brev idag från SAS, men jag får bara 6000 poäng om jag skaffar deras AmEx! Skillnad på folk och folk antar jag, haha :cool:

Hustrun fick i veckan erbjudande om 15000 poäng vid nytecknande av SAS Amex. Jag har inte fått något än. Vi är båda EBG och Amex-lösa sedan tidigare. Är detta en stor kampanj, tro?

Kräver några MSEK i omsättning, tyvärr.

När jag frågade dem om det för något år sedan sa de även att det krävdes minst 10 (eller kanske 20) kort också. Där sprack det för min del. Anledningen till att jag hade diskussionen med dem var att jag skulle vilja ha längre betalningstid på fakturan, vilket enligt uppgift skulle gå att få med ett företagskort.

Detta är ett Amex guld kort de handlar om men drar frågan här snabbt bara.
Allt har typ ändrats på hemsidan när jag loggar in och de står något helt nytt...

Den senaste aktiviteten
81.803,51 kr
sedan 09 apr 2013
=
Utestående skuld

81.803,51 kr

Betyder detta att räkningen görs om på nytt nu eller vad menas ?

Hustrun fick i veckan erbjudande om 15000 poäng vid nytecknande av SAS Amex. Jag har inte fått något än. Vi är båda EBG och Amex-lösa sedan tidigare. Är detta en stor kampanj, tro?

Verkar väldigt varierad den där kampanjen, har inte fått något erbjudande, men funderar på att teckna ett kort. Om jag gör det lär det väl komma ett sånt där erbjudande dagen efter :D

En ny period har startat. 81.803,51 kommer att komma på en räkning nu. Det du handlar på kortet nu kommer på en separat räkning att betala för nästa period.

Med risk för att torska något fint kampanjerbjudande som andra fått... är det någon som är intresserad av att värva till Amex? Jag hade ett för några år sen, så vet inte hur det påverkar saker men...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen