jumbooze skrev:Det finns ett corporate eller fanns iaf, men 10 poäng / 100 och inte 20.Klicka för att utvidga...
Kräver några MSEK i omsättning, tyvärr.
jumbooze skrev:Det finns ett corporate eller fanns iaf, men 10 poäng / 100 och inte 20.Klicka för att utvidga...
vicce skrev:Fick ett brev igår från SAS om att skaffa deras Amex och då få 10.000 välkomstpoäng efter första köpet samt första året fritt. Tyckte det lät väldigt bra?Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Kräver några MSEK i omsättning, tyvärr.Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Hustrun fick i veckan erbjudande om 15000 poäng vid nytecknande av SAS Amex. Jag har inte fått något än. Vi är båda EBG och Amex-lösa sedan tidigare. Är detta en stor kampanj, tro?Klicka för att utvidga...
pelleymail skrev:En ny period har startat. 81.803,51 kommer att komma på en räkning nu. Det du handlar på kortet nu kommer på en separat räkning att betala för nästa period.Klicka för att utvidga...
Jan Petterson skrev:Med risk för att torska något fint kampanjerbjudande som andra fått... är det någon som är intresserad av att värva till Amex? Jag hade ett för några år sen, så vet inte hur det påverkar saker men...Klicka för att utvidga...
TheFlyingDutchman skrev:Segt med AMEX, 1 vecka innan man får ett mail att man blivit godkänd. Eller så kanske jag är suspekt?Klicka för att utvidga...
FFS skrev:Jag funderar på att skaffa mig ett sas amex och fick precis ett erbjudande om 10000 extra poäng (1000kr/år)Annars kan jag få 6000 p (500kr/år)Sen förstår jag det som att jag kan bli värvad och då få ytterligare 6000 p och halva årsavgiften.Går det att kombinera värvningen med 10000p bonusen eller bara med 6000p bonusen?Någon som vill värva mig?Edit: jag misstänker att det inte går, men kan någon som inte har amex värva mig och få bonus?Klicka för att utvidga...