Senaste nytt

SAS American Express

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då måste jag vara blind, för jag kan bara se månad för månad osv.. Kan ej se någon totalsumma någonstanns?

När jag loggar in kan jag direkt klicka på länken som finns mitt på sidan "EuroBonus-poäng för överföring till ditt EuroBonus-konto: XXXX"
På den nya sidan du kommer till har du en grå spalt ute till höger där det går att läsa följande
Du har nu handlat med ditt Kort till en summa av XXXXX kronor du behöver handla för ytterligare XXXXX kronor för att erhålla din EuroBonus-förmån.

Hejsan!

Vad bör man ha i turnover på sitt kort för att det ska vara lönt att införskaffa sig ett Amex SAS? Man måste ju komma upp i ofantliga summor för att få något för det?

Själv kommer jag resa 2-3ggr i månaden framöver (inom Sverige). Däremot kmr jag bo väldigt mycket på hotell så kan ju få en del poäng där, men låt oss säga att hotellet kostar 1000kr/natten = 100p vilket inte är mkt alls :/ Så är det värt det?

Är ny och undrar, finns det några fina erbjudanden att ta del av om man nu införskaffar sig Amex SAS?

Hejsan!

Vad bör man ha i turnover på sitt kort för att det ska vara lönt att införskaffa sig ett Amex SAS?
Det är ju bra om man kommer upp i 150k per kalenderår, då triggas ju en 2-4-1 kupong så du får boka en poängresa för halva priset eller åka 2 för 1.

Man måste ju komma upp i ofantliga summor för att få något för det?

Nej, vissa tider på året är det kampanjer på poängresor till Europa för så lite som 10 000poäng, det är 50k spendering.

Själv kommer jag resa 2-3ggr i månaden framöver (inom Sverige). Däremot kmr jag bo väldigt mycket på hotell så kan ju få en del poäng där, men låt oss säga att hotellet kostar 1000kr/natten = 100p vilket inte är mkt alls :/ Så är det värt det?

1000kr är 200p.Om det är värt det kan nog bara du svara på, men det låter som om du har alla förutsättningar att dra in en bra mängd poäng per år. De är ju giltliga i 5år så du har ju ingen brådska.

Är ny och undrar, finns det några fina erbjudanden att ta del av om man nu införskaffar sig Amex SAS?

Det erbjudande som finns är 6000p i startpremie och halv avgift första året, 500kr istället för 1000kr.
Om du vill kan jag värva dig!

Last edited:
Har nu fått mitt SAS Amex och undrar en sak. Eftersom jag inte tidigare var EB kund har jag således ingen inloggning till SAS EB portal, kommer den komma separat?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen