Senaste nytt

SAS American Express

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som sagt, värvningskampanj verkar de ha för jämnan och det finns gott om folk här på forumet som kan ställa upp och värva dig.

Ok,
Så om jag blir värvad får jag motsvarande 6000 poäng som jag hade får om jag går via SAS hemsida? Tack för snabba svar!

Precis. Verkar inte bli någon skillnad att bli värvad mot att skaffa direkt via sas.se. Enda skillnaden är vad jag kan förstå att den som värvar dig får 12 000p. Något som skulle tas väl emot av många här som sagt :)

Skillnaden är väl att här finns många som är villiga att ge en kickback typ första årsavgiften för att få de där 12k ...

Precis Jumbooze, jag är inte svår om någon vill skaffa amex. Jag står för årsavgift och en liten present om man väljer att låta mig värva :)

Tack för alla svar och dessutom värvningserbjudanden! Jag har nappat på ett av dessa och är nu alltså värvad.

Lägger frågan här istället för att starta ny tråd (för lat för att jaga Ax eller SAS EB)

SAS Ax Corp Gold - Finns inget sådant?
Om jag konverterar över från Ax Corp Gold till SAS Ax Corp (Gold), bränner mina MR-poäng inne då ?
Då får man konvertera dem till något lämpligt innan i så fall.

Och om det finns värvningspoäng för någon att hämta in även vid dylikt byte har ni med säkerhet chansen här :p Bara höra av sig

Hej hej,
Första inlägget här för mig.

Tänkte bara tacka för alla tips, sedan ställa en fråga;
Kan man kolla på American express hemsida hur mycket man har köpt för detta år?

Hej hej,
Första inlägget här för mig.

Tänkte bara tacka för alla tips, sedan ställa en fråga;
Kan man kolla på American express hemsida hur mycket man har köpt för detta år?

Det är bara att logga in och titta på kontoutdraget, har du spenderat under 150k står det också hur mycket mer du behöver spendera för att få en 2-4-1 voucher. Enkelt att räkna ut hur mycket man spenderat med den infon.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen