martin-johansson
New member
Så här till exempel, som i Aer Lingus A321LR:
Aha, tjusigt.Martin Johansson skrev:Så här till exempel, som i Aer Lingus A321LR:Visa bifogad bild 99914Klicka för att utvidga...
Det kanske blir en toalett i bakre delen av business-kabinen också? Spännande att se...palmen skrev:1 toalett för 22 business-säten är väl dock i minsta laget? Nu är det 2 toaletter för 32/40 passagerare. Kan bli ordentligt med kö när alla ska göra sig iordning på morgonen innan landning.Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Det kanske blir en toalett i bakre delen av business-kabinen också? Spännande att se...Klicka för att utvidga...
American Airlines har en toalett mellan First och Business på sina A321 transcontinental, så visst finns det. Om jag inte missminner mig så hade SAS en toalett där i området på sina befintliga A321 innan en tidigare ombyggnad.B380-9 XWB skrev:Finns det någon A320 eller 737 med sådan konfiguration?Ser att både TAP och Aer Lingus har endast en toalett i C på sina 321LR.Vore trist om man betalat billigt för sin Go Light-biljett och blir störd av kissnödiga Business-resenärer som köar i gången för de bakre toaletterna.Klicka för att utvidga...
Den låg där 9 A-C ligger idag, även LH hade en toa därNotRyan skrev:American Airlines har en toalett mellan First och Business på sina A321 transcontinental, så visst finns det. Om jag inte missminner mig så hade SAS en toalett där i området på sina befintliga A321 innan en tidigare ombyggnad.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:SAS är väl det enda bolag som kommer att ha 3 klasser? Aer Lingus, Tap, Jet blue har Business+ ekonomiKlicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:American har tre klasser i form av First, Business och Economy varav dessutom några rader ekonomi har lite extra benutrymme (som inte är en separat klass)Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:American har tre klasser i form av First, Business och Economy varav dessutom några rader ekonomi har lite extra benutrymme (som inte är en separat klass)Klicka för att utvidga...
Det finns väl igen maskin att frigöra, Boston flygs för närvarande inte under vinter säsongen oktober-marsAtom skrev:Eller att planet som frigörs ska gå till Sydkorea.Klicka för att utvidga...
Som komplement i så fall. Inte som ersättare för A330...Daniel Larsson skrev:Jag hoppas på att någon av dom nya A321 kommer gå från arlandaKlicka för att utvidga...
Daniel Larsson skrev:Jag hoppas på att någon av dom nya A321 kommer gå från arlandaKlicka för att utvidga...
340orna kommer mest troligt fasas ut när 350 sätts i tjänst.011430121 skrev:Det finns väl igen maskin att frigöra, Boston flygs för närvarande inte under vinter säsongen oktober-marsKan även tas någon A340 ur trafik.Det kommer ju även A350, vi får väl hoppas att SAS snart berättar om hur de planerar långlinjerna framöver.Blir det Stockholm-Tokyo till OS. SAS sponsrar ju de Skandinaviska ländernas förbund.Jätte OT Sverige tog ledningen med 1-0 mot RumänienKlicka för att utvidga...