Trevligt att dom skriver "otroligt väl anpassad till den skandinaviska"... Inte bara Danmark alltså. Och kul att Kanada näms!
Hoppas det blir fler än 3 på sikt, känns ju som om det skulle finnas underlag för en hel del direktlinjer.
Skrivningen kan tyvärr kanske mer ha att göra med att flygbolaget "är" skandinaviskt än vart långlinjer placeras. Trenden att långlinjer går tillbaka till cph är tyvärr inte bruten iom detta mer befäst.Trevligt att dom skriver "otroligt väl anpassad till den skandinaviska"... Inte bara Danmark alltså. Och kul att Kanada näms!
Hoppas det blir fler än 3 på sikt, känns ju som om det skulle finnas underlag för en hel del direktlinjer.
Ja det lär det bli. Många fler C säten än jag trott! (Och färre plus).1 toalett för 22 business-säten är väl dock i minsta laget? Nu är det 2 toaletter för 32/40 passagerare. Kan bli ordentligt med kö när alla ska göra sig iordning på morgonen innan landning.
Lär bli 7 rader om man tolkar texten ovan med 2-2, 1-1, 2-2, 1-1, 2-2, 1-1, 2-2 som config.Ja det lär det bli. Många fler C säten än jag trott! (Och färre plus).
Hur ser den lösningen ut på med tanke på denna text?Lär bli 7 rader om man tolkar texten ovan med 2-2, 1-1, 2-2, 1-1, 2-2, 1-1, 2-2 som config.
Ska bli spännande när man vet lite mer om hur allt blir ombord, känns åtminstone som helt rätt väg att gå med dessa lite mindre plan