Champagnen kanske tar slut innan ni hunnit lyfta då... Hoppas det löser sig snabbt för er, dock utan att tumma på säkerheten. Säkerheten är viktigast oavsett hur lång tide det tar.Tydligen är tech tillbaka nu och ingen info om när det kan vara löst. Måste lösas innan vi kan flyga, detta kan ju bli spännande...
Den stora Clifford-hangern du just la ut är: VEM var den viktigare personen? Ut med språket bara!Problemet löst. De hade satt en "viktigare" person på min plats. Efter att 4 personer i gate försökt lösa problemet så trollade de fram ett nytt tronsäte åt mig.
Så det löste sig till slut efter lite skarp argumentation att det de gjort inte var ok.
Om det är en person med personskydd kanske det inte är så bra att lägga ut på ett publikt forum var personen befinner sig!Den stora Clifford-hangern du just la ut är: VEM var den viktigare personen? Ut med språket bara!
”Om” är alltid frågan. Dock går det ju att beskriva i ngt mer allmänna ordalag än att namnge.Om det är en person med personskydd kanske det inte är så bra att lägga ut på ett publikt forum var personen befinner sig!
Undra om VD var medveten att han knuffat bort en kund och i sådana fall tyckte det var rimligt. Känns som en typisk grej någon längre ner gör trots att man högre upp hade föredragit ett annat säte i Business istället för sämre service för en kund.Jag blev bumpad ur 1A på Finnairs första A350 flygning. Visade sig att VD skulle vara med på invigningen och hade tydligen företräde till 1A, så Dilbert-stripen har en poäng.
Tydligen är tech tillbaka nu och ingen info om när det kan vara löst. Måste lösas innan vi kan flyga, detta kan ju bli spännande...
Tech kan ju alltid hända. Boston gick ju samtidigt så fanns ju dock åtminstone 1 annan maskin.Roligt att man inte ser till att ha ett fullt fungerande flygplan innan första avgången.