Senaste nytt

SAS öppnar Toronto dagligen mixat från Arlanda och Köpenhamn

Sir Lemon

Medlem
Problemet löst. De hade satt en "viktigare" person på min plats. Efter att 4 personer i gate försökt lösa problemet så trollade de fram ett nytt tronsäte åt mig.

Så det löste sig till slut efter lite skarp argumentation att det de gjort inte var ok.
Den stora Clifford-hangern du just la ut är: VEM var den viktigare personen? Ut med språket bara! ;)
 
Jag blev bumpad ur 1A på Finnairs första A350 flygning. Visade sig att VD skulle vara med på invigningen och hade tydligen företräde till 1A, så Dilbert-stripen har en poäng.
Undra om VD var medveten att han knuffat bort en kund och i sådana fall tyckte det var rimligt. Känns som en typisk grej någon längre ner gör trots att man högre upp hade föredragit ett annat säte i Business istället för sämre service för en kund.
 

LarsCph

Medlem
Ser trevligt ut och bra de fixade planet :) Skal iväg med frun på långhelg 3-5 september var jag lyckads med att hitta bonus biljetter i business och ser fram emot att testa...
 

palmen

Moderator
Roligt att man inte ser till att ha ett fullt fungerande flygplan innan första avgången.
Tech kan ju alltid hända. Boston gick ju samtidigt så fanns ju dock åtminstone 1 annan maskin.
Gissar på att det var tech som upptäcktes först när crew kom ombord och gick igenom checklists. De "fixade" problemet innan vi gick ombord men kom tillbaka och sen löstes det på nytt. Troligtvis något som "larmade" som behövde kollas. Sånt händer även om det är långt ifrån optimalt på inaugural.
 
Toppen