Det är inte mycket till frakt på dessa maskiner. En del post och några enstaka små kollin.Slänger in FRAKT som bärare av linjen. Borde väl finns stor efterfrågan på varor från Danmark till Grönland?
Det är inte mycket till frakt på dessa maskiner. En del post och några enstaka små kollin.Slänger in FRAKT som bärare av linjen. Borde väl finns stor efterfrågan på varor från Danmark till Grönland?
Får bara felmeddelande idag i appen och hemsidan. Gissar platserna rök direktPremiärturen finns som bonusresa.
6h5min i A320neo är lite väl för mig.
Får bara felmeddelande idag i appen och hemsidan. Gissar platserna rök direkt
För att SAS ska vara Europas "punktligaste" såklartOckså intressant att det tycks ta 6h5min med SAS och 4h50min med Air Greenland A330. Hade inte för mig att marschfarten är så pass olika att det bör skilja 1h15min.
Ja, men ….. boats work too.Slänger in FRAKT som bärare av linjen. Borde väl finns stor efterfrågan på varor från Danmark till Grönland?
Ja.
Even for US Government supplying in Greenland, we source and run quite a bit of it from Copenhagen.
Inte ens bra med nattåg från CPH till Stockholm.Tidtabellen på returen gör det inte möjligt att ansluta någonstans heller samma dag då planet landar 23:00. Med andra ord krävs en hotellnatt i Köpenhamn.
När SAS inför business på shorthaul lär det iaf bli något mer uthärdligt att flyga såpass långt i en A320.