Senaste nytt

SAS öppnar ny rutt till Nuuk på Grönland!

Tobbe.O

Medlem
Allt är inte på plats ännu men officiell lansering lär ske snart :)

Hachans

Medlem
Då var det officiellt med linjen till Grönland och Nuuk :)

Kul och spännande. Kommer säkert bli många anslutande passagerare från övriga SkyTeam nätverket :)

Det har ju lyfts fram tidigare att SAS skulle flyga dit. Var inte Nuuk nämnt den dagen de slängde ur sig massor med destinationer?

Och det har rapporterats i media om det tidigare:

Presenterar de nyheter som inte är nyheter längre?

Tobbe.O

Medlem
Det har ju lyfts fram tidigare att SAS skulle flyga dit. Var inte Nuuk nämnt den dagen de slängde ur sig massor med destinationer?

Och det har rapporterats i media om det tidigare:

Presenterar de nyheter som inte är nyheter längre?

Nej den presenterades inte officiellt i samband med detta event. Det var bara Anko som talade om att man hade ambition att börja flyga till Nuuk.

Då var det officiellt med linjen till Grönland och Nuuk :)

Kul och spännande. Kommer säkert bli många anslutande passagerare från övriga SkyTeam nätverket :)

Kul att flyga long haul business och ansluta till en Plus-kabin intra EU kabin. Visst dom pratar om att riktigt business class skall tillbaka men flighten är närmare 5h.

Oavsett, jag är riktigt taggad då jag haft Nuuk som en bucketlist-destination länge men aldrig åkt just då Air Greenland vart rätt pricey.

palmen

Moderator
Kul att flyga long haul business och ansluta till en Plus-kabin intra EU kabin. Visst dom pratar om att riktigt business class skall tillbaka men flighten är närmare 5h.

Oavsett, jag är riktigt taggad då jag haft Nuuk som en bucketlist-destination länge men aldrig åkt just då Air Greenland vart rätt pricey.
Priserna med SAS just nu är väldigt pricey också. Får väl se om det blir billigare än 10k i economy framöver.

Premiärturen finns som bonusresa.
258d1f2ae444f07c867e848299cb960b.jpg

6h5min i A320neo är lite väl för mig.

Toppen