Ojdå. Har du kollat EB?
11h ombord på SAS lockar inte mig personligen, då jag ändå måste byta plan (utgår från ARN), men det torde vara bekvämt för alla i Köpenhamn + södra Sverige. Hoppas det bär sig!![]()
Tja, mig lockar SK C i alla fall (något) mer än LH 380 i C samma sträcka. Får jag däremot F på 380 är det ju en annan sak...
Mvh
/NotRyan
Det skall sägas att LH skall börja snurra in nya C-klass på A380 under året men de kommer inte vara klara med retrofit av hela A380 flottan förrän i slutet av 2014. Problemet med LH:s mat återstår dock. Där har ju SK på longhaul en väsentlig fördel. Jag tror att det största problemet för SK i C är att de gamla stolarna inte kommer att hålla. Det blir antagligen ganska fulla C-kabiner så det kommer inte finnas så stor möjlighet att flytta om folk.
Philip på SAS sa till mig på julfesten att dom har tagit fram någon ny del till mekaniken i stolarna som skulle hålla väsentligt bättre än den gamla. Dessutom är väl klädnyporna borta på long-haul? Enligt uppgift så har dom ställt till med mycket trassel i stolarna.