I teorin, ja.Beror helt på när det är på dagen. Om det finns flight OSL-ARN innan så kan den mycket väl vara helt ok.
Men har väl överhuvud taget aldrig skett sedan Arlanda blev en renodlad Airbusbas.
I teorin, ja.Beror helt på när det är på dagen. Om det finns flight OSL-ARN innan så kan den mycket väl vara helt ok.
Jag hade trott i min enfald att SAS slutat med att sälja biljetter till flyg som inte planeras att gå men dessvärre kvarstår deras smått bedrägliga upplägg. Som nämnt säljer SAS biljetter till flyget Stockholm - Prag den 1/11 (höstlovet) trots att allt tyder på att SAS inte har några planer på att flyga. En bekant till mig ska till Hamburg på höstlovet (första veckan i november) och jag sa mest på skoj "Du ska väl inte flyga med SAS och en 737:a?" varpå han kollade upp det, och jo: SAS 737-700 både dit och hem! Det är direktflyg Stockholm - Hamburg. Eller skulle varit... Jag kollade och det går alldeles utmärkt att köpa biljetter till de här flygen fortfarande.
Den kommer att gå.Kika på SK1820 den 8 januari 2022, Las Palmas-Stockholm. Står som 737-800. Är därmed grundtipset att den inte kommer att gå @KalleSus ?
Den kommer att gå.
Med större risk för försening - i värsta fall till nästa dag... Men jag skulle nog ha gjort samma val.En aldrig sinande källa till kunskap! Stort tack! Går en A320neo med bara ca en timmes mellanrum - tror jag satsar på den trots allt!
Med större risk för försening - i värsta fall till nästa dag...