Wenne87,
Jag hoppas du förstår att den här uppgörelsen faktiskt är så fundamental att man för första gången på årtionden faktiskt kan skapa möjlighet för SAS att faktiskt göra vinster i framtiden samt förhoppningsvis bli av med en ryggsäck i form av pension som gör bolaget illa.
Jag tror på SAS, vi har en vettig VD fantastisk personal och nu ger vi det här ALLT!
och klagar du när SAS ledningen äntligen tar tag i det på riktigt?Har SAS gjort annat än att sålt av för att få in pengar tillfälligt senaste tiden? Det här är som sagt inget nytt problem, varför har man väntat tills nu innan man tar tag i det på riktigt?
Det var tur att partikongress i Kina är över nu. Annars hade du inte kunnat koppla dig mot västerländska webbsidor överhuvudtaget...Jag förlitar mig också på BC.se för uppdateringar. Det tar sådan tid att ladda andra sidor här.
Om jorden inte går under 2012/12/12 så vill jag att SAS ska vara kvar! Går jorden under så skit samma, men det kommer nog inte hända! Håller tummarna, båda och foten!
och klagar du när SAS ledningen äntligen tar tag i det på riktigt?![]()