SAS regler just nu är max 1 mellanlandning i den zon du ska till. Du kan alltid ringa och prova att boka, kan trots allt hända att de släpper igenom det även om chanserna är små.oki, men det är irriterande att jag kommer till Rio men inte sista biten...
Enl. LifeMiles finns det platser den 25 okt. till Rio
LH 500: FRA 22:15 - GIG 04:55
År det kört med en mellanladdning för att ta sig Lima, problemet är som sagt den enda direkt flighten har bara 50 min i transfer.
Ska ringa o kolla, saken är den att detta är den enda direkt flighten enl. google flights mellan Rio o Lima. Tyvärr är de med mellanladdning inga höjdare.SAS regler just nu är max 1 mellanlandning i den zon du ska till. Du kan alltid ringa och prova att boka, kan trots allt hända att de släpper igenom det även om chanserna är små.
Tyvärr, se ovan kollade igenom samtliga US alt.Möjligen kan de hitta någon First via US men då är risken stor att det blir något långt ben i ekonomi US-Centralamerika.
Var såg du det? Tallinn har stängt på helgerna.Såg först nu att det hade gått o ringt 018 numret idag....
Jag förstår inte - om du inte litar på vad vi säger här, varför frågar du då ens?Men jag ringde EuroBonus Sas o den killen tyckte det lät rimligt att göra ett undantag då det inte är möjligt med direkt flighten till Lima från Rio och övernattning i Rio medför att man går över 24h gränsen. Gör ett försök att ringa imorgon![]()