Har SAS kallat till presskonferens???Jag kan också bekräfta till er som envist och tålmodigt spekulerat om nya destinationer att väntan snart är över.
SAS har nästan aldrig presskonferenser nuförtiden. Men eftersom jag hade intervju med SAS i torsdags (nya SAS Go Light) vet jag att infon är på gång nu.Har SAS kallat till presskonferens???
Ut med språketSAS har nästan aldrig presskonferenser nuförtiden. Men eftersom jag hade intervju med SAS i torsdags (nya SAS Go Light) vet jag att infon är på gång nu.
Du måste fatta att han inte kan avslöja om nya linjer även om han visste.Ut med språket![]()
Det finns regler för hur det där ska gå till (som är globala och fungerar ungefär likadant i hela världen) och i den mån någon får info i förväg, exempelvis för att kunna göra en intervju, är det normalt kopplat till strikt konfidentialitet.Ut med språket![]()
Man kunde räkna ut att det redan fanns info på kontoret när @Martin Björnström fixade en (ny) omröstning på vart vi trodde nästa SAS långlinjer skulle gå till....Jag kan också bekräfta till er som envist och tålmodigt spekulerat om nya destinationer att väntan snart är över.
De kanske annonserar att Hong Kong blir en daglig linje... Med tanke på hur de slog på stora trumman när de annonserade utökningen av de andra linjerna så vet man aldrig. Jag kanske är onödigt luttrad men jag tror inte på detta förrän jag verkligen ser nyheten (och rutten är i luften). Tyvärr. Men jag har heller inget emot att bli motbevisad![]()
De skriver ju på sin FB sida att de ska avslöja sina nya destinationer. Då kan det ju knappast vara ökad turtäthet. Möjligen kan ARN-SFO och OSL-SFO räknas som nya destinationer.