Kris
Medlem
Enig mht logistik, lite rörigt. I synnerhet efter målgång. Även störigt att det sattes igång klungor av joggande grupper innan start. Antingen fick man börja tulla på reserverna innan start eller komma långt bak i kön...Ja, och för någon som sprang här ifjol så var även avsaknaden av högsommarvärme välkommen.
Problemet när det är så här och alla yttre faktorer är i de närmaste perfekta så är det svårt att skylla resultatet på något annat än ens egna (bristfälliga) träning och extra kilon.
Övriga reflektioner så var SAS-eventet trevligt, men jag tyckte nog platsen de var på förra året var trevligare och hade godare mat. Dessutom så förstår jag inte hur svårt det kan vara för lopparrangören att sätta upp lite fler skyltar kring starten - både detta och förra året toppar nog min lista över lopp där det varit dåligt uppstyrt vid starten hur man hittar sin startgrupp osv.
Förra året får nog ses som en parentes då start å mål var i Frederiksberg. Tidigare år i parken har det varit klockrent. Men då köade man upp starten längs Edel Sauntes alle med start och mål samma ställe. Dock är det väl en smula ansträngt när man släpper på fler deltagare. Kommer säkert finslipas till nästa år.
Vilken restaurang var Sas-eventet förra året på Frederiksberg?