WavyCrockett
Medlem
Det behöver inte vara ett allmänt problem men i mitt fall vill jag inte vara kund hos mer än en bank, därav frågan.Vad är största problemet med att det blir en bank? Känns som jag kanske missat något här.
Det behöver inte vara ett allmänt problem men i mitt fall vill jag inte vara kund hos mer än en bank, därav frågan.Vad är största problemet med att det blir en bank? Känns som jag kanske missat något här.
Varför? Handlar du mat i enbart en kedja?Det behöver inte vara ett allmänt problem men i mitt fall vill jag inte vara kund hos mer än en bank, därav frågan.
Någon mer som har problem med topup från kort? Har testat med två kreditkort utgivna från SEB Kort och ett orelaterat debit (Lunar).
Kreditkorten visar MC Securecode-sidan som uppmanar att öppna och godkänna i BankId. Men i BankId-appen finns inget att godkänna.
För Lunar går det bra att godkänna i Lunar-appen (med BankID) men Revolut säger att topup är declined.
Briljant! Stort tack! Har väldigt ofta haft strul med detta. Funkade galant.inga problem att toppa upp med kort utgivna av SEB Kort när man använder ApplePay. Då slipper man bank-ID-steget.
Jag har har precis samma problem. Ingenting syns i BankID-appen.
inga problem att toppa upp med kort utgivna av SEB Kort när man använder ApplePay. Då slipper man bank-ID-steget.
Fortfarande samma problem nu på morgonen. Tack för info att det inte bara är jag!
Ajajaj... gott att höra, tråkigt att jag inte har apple pay då hehehe![]()
Fortsatt ingen med erfarenheter från reseförsäkringen?
Ny generös värvningskampanj idag:
Visa bifogad bild 130425