Budgetresenär
Medlem
Fast det kosta väl pengar hos Handelsbanken, Swedbank, etc?Ska gå med IBAN-överföring. Jag har inte testat själv, men det finns alternativ för det i appen.
Fast det kosta väl pengar hos Handelsbanken, Swedbank, etc?Ska gå med IBAN-överföring. Jag har inte testat själv, men det finns alternativ för det i appen.
Dra på trissor, det är faktiskt gratis hos t ex Handelsbanken: Betala till utlandet | HandelsbankenFast det kosta väl pengar hos Handelsbanken, Swedbank, etc?
En SEPA betalning får väl inte ta mer än max 24 timmar och kosta högst €1 Euro om jag minns rätt?!Dra på trissor, det är faktiskt gratis hos t ex Handelsbanken: Betala till utlandet | Handelsbanken
Dra på trissor, det är faktiskt gratis hos t ex Handelsbanken: Betala till utlandet | Handelsbanken
Det är något i den stilen. Men är risken att man får en sämre kurs, kanske?En SEPA betalning får väl inte ta mer än max 24 timmar och kosta högst €1 Euro om jag minns rätt?!
SEPA får inte kosta mer än en överföring inrikes. Eftersom det är gratis för vanlig överföring/betalning inom Sverige blir det även så med SEPA.En SEPA betalning får väl inte ta mer än max 24 timmar och kosta högst €1 Euro om jag minns rätt?!
Man fyller ju naturligtvis på med svenska pengar, annars faller halva idén med Revolut... (Men jag fyller på med mitt M&M Mastercard för poängens skull, de är tacksamt nog inte lika gnälliga som SEB Kort...)Det är något i den stilen. Men är risken att man får en sämre kurs, kanske?
Jag kan meddela att det gick alldeles utmärkt, pengarna kom precis in. Inga avgifter någonstans.Nu har jag lagt in en betalning hos Swedbank på 100 SEK så får jag se om det blir några avgifter.