Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Då var det dags igen (jag får inget för invite).

a442d9553dfcf1fdf7fa4d9875bff8d1.jpg

”Registrera dig med min länk och få ett kostnadsfritt Revolut-kort som ger fantastiskt bra växlingskurser utomlands.”

Det var konstigt att du inte får något för invite?
Jag får Metal i 12 månader gratis om 5 invites skaffa kort.

De har ju olika kampanjer. Får man ett speciellt meddelande och efter det bjuder in fem personer inom fem dagar kan man få Metal fritt i ett år. Har man inte fått det meddelandet så får man inget för invites. Fördelen med inbjudningar brukar dock vara att den nya användaren slipper att betala frakten.

De har ju olika kampanjer. Får man ett speciellt meddelande och efter det bjuder in fem personer inom fem dagar kan man få Metal fritt i ett år. Har man inte fått det meddelandet så får man inget för invites. Fördelen med inbjudningar brukar dock vara att den nya användaren slipper att betala frakten.

Har en sån om folk vill testa

Någon som testat att föra över större belopp (Ungefär 15.000€) via Revolut till IBAN i EU land?

Hur många gånger har ni fått verifiera kontot? Och vid vilka tillfällen har det hänt? För mig har jag skickat in legitimation för att legitimera mig och de har även frågat efter lönespecifikation. Intresserad av andras erfarenheter samt om det inträffat ett flertal tillfällen.

Toppen