Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Fanns ingen uppdatering till Android för mig men uppdaterade på iOS. I release-notes står det att första besöket är gratis för metal-kunder.
6a75cd58de9a285224f0f46ba8b225e6.jpg

Info hur det fungerar:
8859f2c2bd483109dfaf9410b434c77e.jpg

Kollade några lounger på GOT/ARN och samma pris (300kr/person) för båda:
dbbfe485195c2408172cac73f0b2fe8a.jpg

Känns rätt saftigt :(

Tar de motsvarands £25 för 1 person till Menzies?:confused:.
Totalt meningslöst alltså, hade t o m hellre tagit en öl på O’learys om jag inte redan hade tillgång till alla lounger på ARN.

Det var oväntat saftigt, hade trott på 2x gratisbesök/år och kanske £15 efter det.

Tar de motsvarands £25 för 1 person till Menzies?:confused:.
Totalt meningslöst alltså, hade t o m hellre tagit en öl på O’learys om jag inte redan hade tillgång till alla lounger på ARN.

Det var oväntat saftigt, hade trott på 2x gratisbesök/år och kanske £15 efter det.

Låter lite väl dyrt, vad kostar det att gå in normalt?

Hittade någon text från SEB om Menzies
Det kostar bara 130 kronor (ordinarie pris 200 kronor)

LoungeKey ar samma som Amex anvander for sitt Gold-kort i UK, och kan bara tecknas av foretag. Med Amex Gold UK kostar det £20 per visit, efter 2 gratis besok (var £15 fram till oktober ifjol). Inte alls vart det med Revolut mao.

FIck mitt metalkort idag. Jag var på plats 16000 när jag helt plötsligt fick ett email att jag hade 24h att fylla på mitt konto annars skulle jag förlora min plats. Efter jag gjort det fick jag mitt kort ca en vecka senare, alltså inte inom 3 dagar som de påstår.

Hittade infon. Flatrate £25 överallt. Dyrare än att köpa in sig direkt där det går på loungerna alltså.
OMG.

Vad är själva "förmånen" för mig som premium kund?! Tex Aviator på CPH kostar 155DKK / 215SEK på walk-in pris. Revolut erbjuder mig att pass för 299,99 SEK. Inte nog med att £25 är överpris, de skär emellan med en saftigt dålig kurs till SEK.[/QUOTE]

Toppen