Million Miler
Medlem
Såg detta också. Hoppas på någon promotion.
Skulle jag vetat för 1 månad sedan innan jag använden 90k på en långresaTror ingen skrivit om det på forumet än men nu kan man växla Revpoints till Eurobonus. 1:1. Gjorde ett test och poängen dök upp direkt utan någon fördröjning.
Visa bifogad bild 168938
Visa bifogad bild 168937
Fanns inte en månad sedan.Skulle jag vetat för 1 månad sedan innan jag använden 90k på en långresa
Tittade igenom forumet om någon sett detta, tycker det är riktigt bra att SAS är med nu och dessutom ännu fler flygbolag.Tror ingen skrivit om det på forumet än men nu kan man växla Revpoints till Eurobonus. 1:1. Gjorde ett test och poängen dök upp direkt utan någon fördröjning.
Visa bifogad bild 168938
Visa bifogad bild 168937
Hur ser det ut på växling till hotellprogram?
@Highbury Sin @gdaily skriver går det att växla från SAS till Scandic. Jag fick en lång förbättrings lista från Revolut där de ville veta vad de kan göra bättre. Jag skrev in just hotellpoäng samt även om man har Ultra så skulle det finnas möjlighet till status hos hotell, som Amex har. Revolut vill locka över kunder från andra kort som ger poäng och status - då gäller det att det finns hotellpoäng och status med i Ultra samt lite annat. Hoppas de inför detta kommer.Till Scandic går det via SAS
Såg ocskå att Aegan och Avianca är på väg in, vilket är utmärkt för mig som har poängslattar där.