Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Någon som har en långtids-rapport för intjäning / användning av revpoints?
Har det fungerat bra, håller värdet osv osv

Nu har jag nästan inga kort kvar som ger poäng och kanske borde titta närmare på revpoints?

Testa Lunar med SAS? Tycker värdet är lite bättre än Revolut med tanke på låga månadsavgift.

För att få ut det bästa värde Revolut erbjuder måste du ha Ultrapaket som kostar 500kr per månad. 1 Revpoints per 10kr eller 1EUR.
1:1 till Avios och Flying blue.

Finns också en del ställen bland deras ”shops” som ger 20x/15x10x revpoints vilket ändå får ses som rätt bra intjäning med Ultra. Dock är det en gräns på ”de första £2500 i månaden” på extrapoängen genom shops.

Det är också 1p per 5kr om man bokar hotell genom deras ”stays” samt 1p per 5kr om man bokar ”experiences”

Går man all in på Ultra så kan man nog generera rätt mycket poäng ändå. Sen är ju övriga förmånerna rätt bra också

Landade i Colombia igår och ska vara här i 6v. Mitt revolut kort försvann på vägen så har bara sasmc och amex nu. Revolut(tillfällig spärr) curve och Lunar korten finns i telefonen.

Vad är bäst strategi att få ut cash till bästa pris ? Sjukt trött och bara för att få några fickpengar så använde jag Revolut mobilbetalning hos ett växlingskontor vid ankomst. De växlade från mitt euro konto till dollar och sen till COP.

Så totalt 53,86 euro- 56,66 USD- 201,733 COP
Växlingskurs USD-COP: 3.56.

Tackar för all typ av hjälp. Risig start då jag tänkte köra metal paketet så man kunde jobba ATM flitigt.

Någon som vet hur Revpoints välkomstbonus räknas om man uppgraderar kortet.
Tex man börjar med Premium och ska få välkomstbonus efter 150 transaktioner. Men efter 75 transaktioner uppgraderar man till Metall. Får man en ny utmaning då, dvs ett annat antal transaktioner att nå? Och startar allt om eller behåller man några "framsteg"?

Någon som vet hur Revpoints välkomstbonus räknas om man uppgraderar kortet.
Tex man börjar med Premium och ska få välkomstbonus efter 150 transaktioner. Men efter 75 transaktioner uppgraderar man till Metall. Får man en ny utmaning då, dvs ett annat antal transaktioner att nå? Och startar allt om eller behåller man några "framsteg"?
Jag har fått båda välkomstbonusarna på Metal och Ultra.

Toppen