Det beror hur man ser det... väldigt attraktivt för mig som nästan enbart använder Revolut och fått noll och intet tidigare. Allt över noll är då bra.Så 30 øre per revpoint? Ikke veldig attraktivt![]()
Det beror hur man ser det... väldigt attraktivt för mig som nästan enbart använder Revolut och fått noll och intet tidigare. Allt över noll är då bra.Så 30 øre per revpoint? Ikke veldig attraktivt![]()
Vilken plan är du på? Jag är på premium och fick bara 3000 poäng för 150 transaktioner till september.Fick erbjudande om 10 000 poäng vid 23000kr spendering första 90 dagarna. Kan ju vara värt.
Har gratis premium som jag fått i två månader. Metall innan dess.Vilken plan är du på? Jag är på premium och fick bara 3000 poäng för 150 transaktioner till september.
Ja, revpoints på vanlig bruk er potensielt en god/ok deal, men revpoints via avrunding virker å være veldig dyre poeng.Det beror hur man ser det... väldigt attraktivt för mig som nästan enbart använder Revolut och fått noll och intet tidigare. Allt över noll är då bra.
Svarar mig själv: Efter en supportchatt kan det ta upp till 48 timmar för poängen att ramla in (och mina första har börjat ramla in nu)Någon som fått det hela att fungera än? Jag har noll poäng än så länge
Jag har fört över 1 poängFinns det något minimum av hur många RevPoints som går att överföra till Executive Club i ett svep? Eller går det att överföra även ett fåtal poäng?