Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

intuition

Medlem
Härligt!
Själv tröttnade jag efter förra gången (värva 5 få metall). Ingen feedback från Revolut överhuvudtaget och inget metall såklart.
Men den här kampanjen verkar ha skötts bättre, jag får väl hoppas det kommer en ny snart
 

pedantic

Medlem
Hur snabba är Revolut att betala ut på 200 SEK kampanjen?

Registrerade mig och fick kontot verifierat i söndagskväll, beställde fysiskt kort och la till ApplePay. Handlade med ApplePay igår, supersmidigt! :D

Har däremot kvar "Get your 200 SEK gift"-bannern i appen och ingen gåva än. o_O
 

Samosaguas

Medlem
Hur snabba är Revolut att betala ut på 200 SEK kampanjen?

Registrerade mig och fick kontot verifierat i söndagskväll, beställde fysiskt kort och la till ApplePay. Handlade med ApplePay igår, supersmidigt! :D

Har däremot kvar "Get your 200 SEK gift"-bannern i appen och ingen gåva än. o_O
Har du beställt ett fysiskt kort? Det var ett krav för att få bonusen.
 

Tonton

Medlem
Kan bara svara för min bror - som jag bjöd in.

Han började med att använda det virtuella kortet i ApplePay - fungerade utmärkt, men ingen av oss fick kampanjpengarna.
Sedan beställde han ett fysiskt kort - då kom kampanjpengarna in direkt.
 
  • Gilla
Reactions: ekf

Samosaguas

Medlem
Detta är enligt Revolut stegen som behövs för att få bonusen:

Hi! We are happy you recommended Revolut to your friends. If you haven't received a bonus from GiveXGetX campaign make sure the invitee completed all requirements:
A person you invited needs to:
1. top up their account via bank transfer or via card (Receiving transfers from other Revolut users will not work, unfortunately),
2. verify their identity,
3. order a physical Revolut card,
4. pay with either a virtual or physical Revolut card (transaction must be completed - the status of the transaction can be checked by tapping on it - it will be displayed on the top of the screen).
You can invite maximum of 100 people. You can also learn more about that here.
If you have any further questions, please get in touch with us by responding to this message. Thank you.
 

pedantic

Medlem
Apple Pay via det fysiska eller funkar det även med Apple Pay via ett virtuellt?
@pedantic Hur har du lagt till Revolut i Apple Pay?
Jag har ett fysiskt kort (kommer nästa vecka) kopplat till Apple Pay.

Chattade med Revolut kundtjänst, beloppet för mitt första köp (gjordes med ApplePay) är fortfarande reserverat, när transaktion är igenom kommer jag få bonusen.

Att få betalt för att spendera, fantastiskt! :p
 
  • Gilla
Reactions: ekf
Toppen