Henrik Fransson
Ny medlem
Tack alla som hjälper till!
Verkar bli att öppna pengapåsen!
Verkar bli att öppna pengapåsen!
Försök att hitta något bättre än Ukraine International. Det är ett bolag som inte håller västerländsk standard varken när det gäller det ena eller andra. Undvik bolag från de gamla sovjetstaterna, även om Aeroflot numera blivit rumsrena. Försök hitta något Europeskt bolag eller varför inte Norweigeian. Om ni reser med barn skulle jag göra allt för att komma med Thai direktflyg till Bangkok. Det finns ju även Qatar och Emirates som är bra i ekonomi men har ett byte i sina hemländer som oftast hamnar mitt i natten och det blir lite jobbigt med barn. Jag tycker ni skall lägga på några kronor och välja ett anständigt flyg.
Jag reser ofta med små barn och tycker att rutten med Air China hade funkat bra. Nu verkar du ha info om Air China generellt som jag inte har - jag kan inte uttala mig om det. Jag har bara flugit 2 ggr med dem inrikes. Jag ska flyga med dem igen om 2 veckor.Inte två byten med barn är att rekommendera. Alla byten innebär risk att missa anslutningar och bli av med bagage. Dessutom är Air China inget bolag jag skulle rekommendera.
Risk? Du menar chans?Alla byten innebär risk att missa anslutningar och bli av med bagage.
Snarare extra kul då!Haha - jag håller med! Kanske inte lika kul om man reser med barn dock?!