Hej!
Den 4/3 2026 fyller jag 40 år. Det hade varit kul att komma i väg med frugan till någon spännande destination. Jag har bokat en resa för oss på Köpenhamn - Ho Chi Minh Citiy med Vietnam Airlines i business. Det känns lite tråkigt att bränna 375 000 poäng för 2 pers till Asien. Jag har nu i några dagar försökt leta alternativ för den veckan. Jag är öppen för det mesta, men gärna varmt väder och en trevlig flygresa. USA har vi varit mycket i och det är så många delar som är varma i den perioden.
Den 4/3 2026 fyller jag 40 år. Det hade varit kul att komma i väg med frugan till någon spännande destination. Jag har bokat en resa för oss på Köpenhamn - Ho Chi Minh Citiy med Vietnam Airlines i business. Det känns lite tråkigt att bränna 375 000 poäng för 2 pers till Asien. Jag har nu i några dagar försökt leta alternativ för den veckan. Jag är öppen för det mesta, men gärna varmt väder och en trevlig flygresa. USA har vi varit mycket i och det är så många delar som är varma i den perioden.
- Varifrån vill du börja din resa?
- CPH, Köpenhamn Kastrup
- Var är din destination?
- Nästan vart som helst
- Typ av resa (enkel eller tur och retur)?
- ToR
- När vill/behöver du resa ut?
- Runt 28/2 2026
- När vill/behöver du komma hem? (Skriv antingen: "lämna BBB senast/tidigast på dd-månad" eller "vara hemma AAA senast på dd-månad")
- Vara hemma i CPH runt den 8/3 2026
- Hur länge vill du vara borta? (om du är flexibel med hemresedatum)
- Ca 1 vecka
- Hur många personer som skall resa? (Ange antal vuxna och barn. Även barnet/ens ålder)
- 2
- I vilken kabinklass?
- First
- Business
- Med vilka flygbolag vill du flyga med?
- Gärna något bra som serverar Champagne
- Vad är din budget? (per person)
- Helst under 200 000 o / person (använder AMEX 2-4-1 och SAS Euro bonus)
- Vad är det viktigaste för dig?
- Kortare restid
- Upplevelsen ombord
- Biljettpris
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? (t ex stop i Singapore på vägen till Australien)
- Inte nödvändigtvis