Är dealen död nu?
Nu är det lite OT men har den redan. Plockade den år 2016 på min födelsedag men man behöver ju flera för att byta sig till en större samlingHan är sugen på denna som brorsan fick på sin födelsedag. Ser ut att vara samma som ovan
Visa bifogad bild 76954
Jag fick idag ett samtal från LH First Class-kundtjänst som meddelade att de slutar med First till Rio de Janeiro nästa årBokningen gäller ARN-FRA-Rio juni 2019. Hon meddelade att de slutar med First både från FRA och MUC. Jag fick två alternativ - refund eller nedgradering till Business (ev. Återbetalning av mellanskillnaden men antagligen inte så mycket då dessa First-biljetter var ju väldigt prisvärda).
Är det någon annan som har fått detta samtal? Vilka andra alternativ kan man fråga om?
Jag fick idag ett samtal från LH First Class-kundtjänst som meddelade att de slutar med First till Rio de Janeiro nästa årBokningen gäller ARN-FRA-Rio juni 2019. Hon meddelade att de slutar med First både från FRA och MUC. Jag fick två alternativ - refund eller nedgradering till Business (ev. Återbetalning av mellanskillnaden men antagligen inte så mycket då dessa First-biljetter var ju väldigt prisvärda).
Är det någon annan som har fått detta samtal? Vilka andra alternativ kan man fråga om?
Det är såpass långt fram i tiden att du inte har rätt till något annat. De slutar tillhandahålla en tjänst, du får antingen alla pengarna tillbaka eller så flyger de dig dit du ska i den högsta klass de har att erbjuda. Du har fått ett val, bara att ta det som passar bäst.