Senaste nytt

Rapportering från Air India inaugural flight Stockholm - Delhi 16 augusti 2017

Brandten

Medlem
Häftigt! Vill veta vad som finns i paketet :)
Det får vi se på måndag när FruBrandten öppnar.

Kul läsning för oss dödliga som är kvar på jobbet :D

Rolig gimmick med ett certifikat för "inaugural flight"!
Ja det tyckte jag var riktigt trevligt. Fick inte det på Ethiopian men ska nog banne mig maila och fråga om ett så man kan rama in där hemma.

Det låter farligt med cantarella Cantarella - Wikipedia !:eek:
Har inte märkt av något än så det är nog lugnt. :)

Youtube har 128 GB som gräns :)
Ah tack för tipset. På väg upp nu. :)
upload_2017-8-19_8-23-2.png


Lämna gärna rapport från economy om du har möjlighet. Ska ev. flyga denna flight senare i år och då blir det economy för mig.
Tänkte egentligen flyga economy men fick kalla fötter så bokade all business. När det senare dök upp economy från DEL-CCU så tänkte jag boka det men Tallinn kunde inte hitta awardplats så den här gången blev det "tyvärr" ingen rapport därifrån.
 

pep

Medlem
Rejste med AI flere gange på economy for 10 år siden (BKK-DEL-LHR og LHR Bombay-BKK. De er helt fine på udenrigs mens flyene på indenrigs var meget snavsede. Full service carrier!
 

Gus

Medlem
Superb rapport, tackar! :) Trevligt att även Air India har pyjamas i business, det är man inte så bortskämd med annars.

Tråkigt att de har två Holländska öl men ingen indisk! :oops:

Hur smakade den indiska maten? Lika krämigt och mycket smak som på restaurang? Indiska grytor brukar i allmänhet vara tacksamma att beställa på flygplan då de bara blir godare ju längre de står. Jag brukar alltid ta indiskt när det serveras på Qatar Airways.
 

Brandten

Medlem
Superb rapport, tackar! :) Trevligt att även Air India har pyjamas i business, det är man inte så bortskämd med annars.

Tråkigt att de har två Holländska öl men ingen indisk! :oops:

Hur smakade den indiska maten? Lika krämigt och mycket smak som på restaurang? Indiska grytor brukar i allmänhet vara tacksamma att beställa på flygplan då de bara blir godare ju längre de står. Jag brukar alltid ta indiskt när det serveras på Qatar Airways.
Det var väldigt gott och tur för mig, inte allt för starkt heller. Är sämst på att förmedla smak på mat och dricka i text så kan inte utdjupa mer än så tyvärr. :)
Hm vad komprimerat det blev (eller så är det internet här i Dhaka som spökar). Är ju full FHD i inställningarna vilket också syns när jag kollar i mobilen. Har testat UHD 3840x2160 men märker inte så mycket skillnad annat än att många kamerafunktioner försvinner.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen