Det får vi se på måndag när FruBrandten öppnar.Häftigt! Vill veta vad som finns i paketet![]()
Ja det tyckte jag var riktigt trevligt. Fick inte det på Ethiopian men ska nog banne mig maila och fråga om ett så man kan rama in där hemma.Kul läsning för oss dödliga som är kvar på jobbet
Rolig gimmick med ett certifikat för "inaugural flight"!
Har inte märkt av något än så det är nog lugnt.Det låter farligt med cantarella Cantarella - Wikipedia !![]()
Ah tack för tipset. På väg upp nu.Youtube har 128 GB som gräns![]()
Tänkte egentligen flyga economy men fick kalla fötter så bokade all business. När det senare dök upp economy från DEL-CCU så tänkte jag boka det men Tallinn kunde inte hitta awardplats så den här gången blev det "tyvärr" ingen rapport därifrån.Lämna gärna rapport från economy om du har möjlighet. Ska ev. flyga denna flight senare i år och då blir det economy för mig.
Det var väldigt gott och tur för mig, inte allt för starkt heller. Är sämst på att förmedla smak på mat och dricka i text så kan inte utdjupa mer än så tyvärr.Superb rapport, tackar!Trevligt att även Air India har pyjamas i business, det är man inte så bortskämd med annars.
Tråkigt att de har två Holländska öl men ingen indisk!
Hur smakade den indiska maten? Lika krämigt och mycket smak som på restaurang? Indiska grytor brukar i allmänhet vara tacksamma att beställa på flygplan då de bara blir godare ju längre de står. Jag brukar alltid ta indiskt när det serveras på Qatar Airways.
Hm vad komprimerat det blev (eller så är det internet här i Dhaka som spökar). Är ju full FHD i inställningarna vilket också syns när jag kollar i mobilen. Har testat UHD 3840x2160 men märker inte så mycket skillnad annat än att många kamerafunktioner försvinner.
Bra kvalité på filmen.
Mindre bra kvalité på Ann Lindes engelska i vanlig ordning.
Det är ju pinsamt att lyssna på, kan de inte skicka någon annan än henne?
Det var samma sak på SQ's invigning.