Rabattkoder / kampanjer till Hotell

Reser runt Mallorca denna vecka och spontsn bokar hotell för natten. Har vi några andra koder på ex. Hotels eller booking.com som funkar för tillfället förutom given expedia kod? Mvh

Tidigare var Mrjet mitt förstahandsval när jag letade hotell då det det i princip alltid fanns rabattkoder ute med 15%. Sedan de gjorde om sin hemsida och medlemsprogrammet har jag knappt hittat någon rabattkod överhuvudtaget. Är det dags att strunta i Mrjet helt och leta bra erbjudanden på annat håll? Deras mobilapp har också förändrats till det sämre med knappt några filtreringsalternativ.

Erik M skrev:Otroligt lång lista på exkluderade hotell!Klicka för att utvidga...
Tänkte också det, men sen så insåg jag hur många hotell som totalt måste finnas i deras databas.

Men tyvärr så innehöll listan 2/2 hotell som jag tänkte boka //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji14.png

Tonton skrev:En liten notering, den URL som du har länkat går direkt till ditt konto. Det går inte att ändra något (verkar det som) men viss personlig data är öppen. Så att du vet om det.Klicka för att utvidga...
Jag anmälde den å @Glenn E 's vägnar för att ta bort länken, admin tog bort den helt men koden var PUMPKIN 10%

12% rabatt på Hotels.com

Det går inte att kombinera intjäning av Welcome Rewards nätter.

Rabattkod: EMLHAPPY
Boka senast: 2017-JAN-04
Övernatta senast: 2017-APR-04

Det finns hotell som inte omfattas av denna rabatt. Mer info finns här.

Hotel Chain Exclusions

Dr. Miles skrev:12% rabatt på Hotels.comDet går inte att kombinera intjäning av Welcome Rewards nätter.Rabattkod:EMLHAPPYBoka senast: 2017-JAN-04Övernatta senast: 2017-APR-04Det finns hotell som inte omfattas av denna rabatt. Mer info finns här.Hotel Chain ExclusionsKlicka för att utvidga...
Helige Guds moder vilken lista!

Back