Senaste nytt

Rabattkoder / kampanjer till Hotell

Jag kör alltid refunder.se och hotels.com. Blir ca 15% i cashback, 5% kontant och 10% i gratis hotellnätter.

Tills 30/9 kör dock bonusbay 10% cashback på hotels.com kan vara värt.
Hej, har du refer a friend länk smugit sig in här? du har fått med ett ?r=2745968

Mod Edit:
Vi har redigerat bort referal länken i posten

Last edited by a moderator:
Club Carlson kör en ny kampanj t.o.m. årets slut:

"Enjoy the benefits of Club Carlson Elite status twice as fast with our Celebrate Double promotion. Now through December 31, 2015, for any Eligible Night completed at a Carlson Rezidor hotel worldwide, you'll earn Double Elite Qualifying Nights to help you achieve or maintain your Elite status."

Oklart dock om cash+points-nätter räknas som eligible. Jag har mailat kundtjänst om detta eftersom jag har ett par sådana inbokade, återkommer med besked när jag fått svar!

Så här svarade kundtjänst:

"Dear surfdude,

We appreciate your recent message. An Eligible stays means one or more
consecutive Eligible Nights at the same Participating Property,
regardless of the number of check-ins or check-outs that occur during
that stay.

Points plus cash is eligible."

Någon som har en rabattkod på hotels?
Har ingen kod men bäst vad jag vet nu är att bli värvad till refunder (50kr i bonus), därefter nyttja deras signupcashback erbjudande på 5-5,5%*2 plus hotels.coms egna rewards program som är 10% på de flesta hotell ( bo 10nätter få 10% tillbaka). Boka rum för 10.000 kr (10nätter a 1.000) så får man 1050kr i cashback efter vistelsen + 1000kr i bokningsrabatt på nästa bokning efter vistelsen.
De brukar ha koder lite löpande annars så det kan vara idé att vänta...

• Gilla
Reactions: Gus
Har ingen kod men bäst vad jag vet nu är att bli värvad till refunder (50kr i bonus), därefter nyttja deras signupcashback erbjudande på 5-5,5%*2 plus hotels.coms egna rewards program som är 10% på de flesta hotell ( bo 10nätter få 10% tillbaka). Boka rum för 10.000 kr (10nätter a 1.000) så får man 1050kr i cashback efter vistelsen + 1000kr i bokningsrabatt på nästa bokning efter vistelsen.
De brukar ha koder lite löpande annars så det kan vara idé att vänta...
Bra tips! Jag brukar ibland köra med refunder plus welcome rewards. Men jag tycker det är lite segt att komma upp i de tio nätterna, eftersom jag ibland bokar på exempelvis booking och ibland på hotellens egna sidor. Jag tar hellre 10 % rabatt direkt än 15 % efter något år.

Plus att jag om jag har exempelvis 1000 kr för en natt på welcome rewards så "måste" jag ju boka en natt för precis det beloppet, annars är det inte maximalt utnyttjande!

Toppen