Det brukar vara möjligt att få minst 10% rabatt och det är bara att googla t ex discount code hotels.com. Sedan får du eventuellt byta land på hotels.com hemsida, t ex om koden gäller i USA så måste du boka på amerikanska hemsidan (det finns en flagga längst uppe man byter land med). Om du vill få rewardnätter också kan du köra med det här knepet: http://www.businessclass.se/forum/t...ör-10-rabatt-och-bonusnätter-samtidigt.90800/Inga "bra" rabatter för tillfället på hotels.com eller liknande "pålitlig" hotellsida? 8% på hotels.com är ju bara sådär
Det brukar vara möjligt att få minst 10% rabatt och det är bara att googla t ex discount code hotels.com. Sedan får du eventuellt byta land på hotels.com hemsida, t ex om koden gäller i USA så måste du boka på amerikanska hemsidan (det finns en flagga längst uppe man byter land med). Om du vill få rewardnätter också kan du köra med det här knepet: http://www.businessclass.se/forum/t...ör-10-rabatt-och-bonusnätter-samtidigt.90800/
Har aldrig förstått vitsen med Hotels.com och deras rabatter. Tror dom att folk är helt bakom flötet? Ingen av dessa ”rabatter” ger ju rewardnätter. Så antingen förlorar du på att använda rabatten eller så går det jämnt upp jämfört med att inte använda någon rabatt alls och samla rewardnätter istället som ju är värt 10%. Vad är poängen liksom? Meningslöst. Förstår inte att de kan hålla på med sina kampanjer som egentligen ger absolut ingenting.Hotels.com har nu denna rabatt. Ange TRAVEL2018 på hemsidan för 8% rabatt eller HOTEL2018 i appen för 10% rabattVisa bifogad bild 71201
Har aldrig förstått vitsen med Hotels.com och deras rabatter. Tror dom att folk är helt bakom flötet? Ingen av dessa ”rabatter” ger ju rewardnätter. Så antingen förlorar du på att använda rabatten eller så går det jämnt upp jämfört med att inte använda någon rabatt alls och samla rewardnätter istället som ju är värt 10%. Vad är poängen liksom? Meningslöst. Förstår inte att de kan hålla på med sina kampanjer som egentligen ger absolut ingenting.
Generellt inte, de flesta ställena jag har jobbat på har inte ens haft något company ID att visa upp.Jag har "snubblat" över en rabattkod gällande hotell och typ av business.
Ni som utnyttjat dessa rabattkoder privat, kollar hotellen Company ID card etc vid check-in?
Det kollas oftast inte är min uppfattning. Dock så råkade jag ut för på Sheraton Macao att de krävde företags-id (vilket jag naturligtvis inte hade med mig) eller annat bevis. Till slut gick de med på att acceptera en kopia på lönebesked om jag mailade från jobbmailen... Annars hade jag fått betala ordinarie pris om jag ville checka in.Jag har "snubblat" över en rabattkod gällande hotell och typ av business.
Ni som utnyttjat dessa rabattkoder privat, kollar hotellen Company ID card etc vid check-in?