AABack2ARN
Medlem
Hmm. Jag hade för mig att conformity-kontrollen kom igång innan T5B invidges, men det kanske fanns en litet glapp där? Utöver det var det väl katastrofalt dåligt i början med det lilla tufftuff-tåget. Inledningsvis har jag för mig att de bara hade ett spår i drift och det var ofta så mycket folk att man inte kom med det första tåget. Därav spreds informationen om hur man kunde ta den hemliga hissen ner till -4 och gå i kulverterna. Nu är det ju skyltat ganska väl (och det är två spår i drift).
Britterna vill ju inte ens låta EU-passagerare slippa transfer security så att de skulle låta dem som kommer från USA slippa densamma förefaller väl otroligt. De enda som slipper transfersäkerhetskontrollen är de som kommer från en annan flygplats i Storbritannien (och eventuellt de från Irland?)
Men jag håller med, det är en av de absolut största irritationsmomenten på Heathrow. Tillsammans med att flygplatsen bara har två banor som gör den extra utsatt för tsörningar, ett överdrivet utbud av butiker, alldeles för långa köer till passkontrollen, att pundet är dyrt med mera med mera
Men loungerna är bra 
Britterna vill ju inte ens låta EU-passagerare slippa transfer security så att de skulle låta dem som kommer från USA slippa densamma förefaller väl otroligt. De enda som slipper transfersäkerhetskontrollen är de som kommer från en annan flygplats i Storbritannien (och eventuellt de från Irland?)
Men jag håller med, det är en av de absolut största irritationsmomenten på Heathrow. Tillsammans med att flygplatsen bara har två banor som gör den extra utsatt för tsörningar, ett överdrivet utbud av butiker, alldeles för långa köer till passkontrollen, att pundet är dyrt med mera med mera