Senaste nytt

Qatar Airways - Det här gjorde Ni inte så bra!

lillemannen

Medlem
Om du nu åkt med Qatar +50ggr så vet du att du har haft större chans att få den gamla stolen i B777 gentemot q-suite mellan skandinavien och doha förra och året innan det. Frekventa Qatar resenärer vet om att bolaget har en konstig flotta med alla olika sorters stolar så förstår inte hur Qatar blir tomtar för detta.
Vi tycker olika och jag är mkt väl medveten att man ofta byter plan. Men aldrig att jag har fått den gamla Qatar A330. Det är alltså mellan Thailand- Doha som flyget är ändrat. Eftersom jag pendlar till Thailand månadsvis var tanken att jag skulle åka detta hållet med Qatar. Q-suite är mest intressant om man har resesällskap för min del men inte nu. Den gamla stolen är inga problem men att inte få lie flat är skit kasst. Resan kommer bli avbokad och ändrad för min del. Tomtar eller inte, kasst är det.
 
  • Gilla
Reactions: pep

LarsCph

Medlem
Jeg fik denne fine mail fra Qatar Airways på min fødselsdag i dag - fedt, det var da en god gave tænkte jeg!

Men skuffet blev jeg. I business class gælder den kun på R class (Business Classic) og kun på fly operated by Qatar Airways så alle deres partner afgange fra København med Finnair kan man ikke flyve på - så connection til Manila ville være længere med 24 timer total rejsetid i stedet for 18 timer med Finnair operated afgangen. R class er ikke altid tilgængelig, jeg søgte i November 2023 hvor jeg skal rejse i ugen op til US Thanksgiving og der var det ikke let at finde. Og så er det ikke ægte 10% rabat - det er 10% rabat på base fare only.

Jeg talte med kundeservice via Whatsapp - og jeg tror ikke de forstod min pointe med at det er en lidt skuffende "gave" at få. De sagde at jeg kunne jo bare læse Terms & Conditions der står det hele, hvilket det også gør. Men så skal de jo ikke skrive jeg får 10% rabat på min næste rejse!


QatarOffer01.png
 
Toppen