Senaste nytt

Problem med leverans av AMEX 2-4-1 voucher till SAS system

Ser i Amex appen att "Du har uppnått din Eurobonus-förmån!" den 31/12, men letar jag fram en bonusresa så hittar jag bara min MC FlyPremium voucher. Så verkar vara samma problem.

Triggade min andra voucher för 2021 under första halvan av december.
Köpte en bonusresa i fredags och använde en voucher, jag ser en på hemsidan nu om jag försöker boka, rätt datum har den också (31/12-22).
Här verkar alltså allt som det ska, jag har dock inte fått något brev från Amex om min andra voucher ännu.

Triggade min andra voucher för 2021 under första halvan av december.
Köpte en bonusresa i fredags och använde en voucher, jag ser en på hemsidan nu om jag försöker boka, rätt datum har den också (31/12-22).
Här verkar alltså allt som det ska, jag har dock inte fått något brev från Amex om min andra voucher ännu.

Problemet som diskuterats i den här tråden gäller vouchers som triggats exakt den 31/12 och, som tidigare år, då förväntas gälla till 31/12-23

Jag har fortfarande inte fått min.

Problemet som diskuterats i den här tråden gäller vouchers som triggats exakt den 31/12 och, som tidigare år, då förväntas gälla till 31/12-23

Jag har fortfarande inte fått min.
Ok, det framgår ju inte direkt glasklart av rubriken på tråden eller initiala poster om vi säger så.

Ok, det framgår ju inte direkt glasklart av rubriken på tråden eller initiala poster om vi säger så.

Nä det håller jag med om, samt att diskussioner blandas om vart annat, och naturligtvis eftersom tråden startades förra året
behöver ju inte heller problemet vara identiskt som då - dvs. det kan vara fler än de som triggade vouchern årets sista dagar
som inte fått den.

Last edited:
Toppen