Jag har inte varit där på kanske 4 år men upplevde inte servicen som dålig då utan mycket bra. Gillar poolen som bara är för dom i Wing.Jag tycker Shangri-La i BKK har tappat väldigt mkt det sista åren! Jag tycker verkligen inte deras service för 5 år sedan avspeglar dagens verklighet.
Jag vill till och med gå så lång att jag INTE rekomenderar personer att bo där ....
Som platinum i Accor i Thailand blir åtminstone jag alltid uppgraderad minst ett snäpp och lounge har i 8/10 också tilldelats. Pullman G är ett mycket prisvärt hotell tycker jag, klart mer än sofitel både vad gäller rumspris och restaurangkostnader om man nu vill äta på hotellet dvsÅterupplivar tråden.
Funderar på Pullman Hotel G i Bangkok över 4 nätter, utöver redan bokade Conrad. Nån som har first hand experience om hotellet och vad att förvänta som Platinum? Lounge, uppgradering, frukost mm?
Bott på både Sofitel sukhumvit och SO och visst lockar de men är i min mening lite över prissatta jämfört med den generella prisnivån i staden, samt att de ligger lite off för mig.
Annan uppstickare känns Vie hotel Bangkok Mcgallery som med 3 siffriga priser natten för en svit, dock ingen lounge.
Helt enig. Kul ställe och en förvånansvärt bra lounge.Tower Club at Lebua var flashigt. Det var värt att lägga några hundra extra för att få bo högre upp och ta del av Club loungen. Vi bodde på 57e våningen med balkong. Det var en häftig upplevelse att gå ut på balkongen, men kanske lite skakigt för de höjdrädda. Rummet var riktigt stort och servicen var även där väldigt bra. Vi besökte restaurangen Breeze som hade helt fantastisk mat. Club loungen serverade frukost, lunch och afternoon tea. Det var perfekt för oss att ta ett glas och sitta och mysa i den trevliga och lugna atmosfären innan vi begav oss ut för att upptäcka Bangkok.