Fredrik Andersson
Medlem
Jag menar det men enligt en annan källa ska det vara svårt att hantera under en övergångsperiod. Det är synnerligen anmärkningsvärt att en och samma person ena timmen hanterar en LH-flight med bravur för att sedan skippa prioboarding på SAS-flighten. Du verkar ha uppmärksammat samma fenomen.
Kan det inte bero på att på att för till exempel på KLM så står det ganska stort utskriver SKY PRIORITY på boarding kortet väldigt tydligt.
Det är därför väldigt lätt och snabbt att se vad som gäller. På SAS boarding kort måste man leta efter vad det är för för beteckning på SKG* osv.
Eftersom de som inte har tillgång till Prio men är EBB också har en notering på boardingkortet på samma ställe måste man ju först se vad som står innan man vet. På KLM/AF så är det mycket enklare antingen står det stort SKY PRIORITY eller inte.
EDIT: Och så missar man det faktum att jag tänkte skriva att jag inte vet hur det ser ut på andra bolag utöver Skyteam vs SAS. Sorry....