Magnus_K
Medlem
Jag har kört Etisalat prepaid i Dubai.Hittade inget i denna tråd om prepaid i Dubai, någon som har erfarenhet och kan tipsa?
Fungerat bra och ganska smidigt, du måste ha med dig pass när du köper det.
Jag har kört Etisalat prepaid i Dubai.Hittade inget i denna tråd om prepaid i Dubai, någon som har erfarenhet och kan tipsa?
Det finns också tjänster som påminner dig att leveransen sker inom xx timmar via e-mail eller per telefon.Det som var riktigt bra, är att de kan leverera SIM-kortet vid en viss tid på dagen, så man kan få det lagom tills efter man checkat in ifall man så önskar. Det kan underlätta hanteringen på hotellet lite.
Jo, Jag har E-mobiles prepaid dosan (som använder också DoCoMo:s nät) och hastigheten är inte imponerande alls. Sin höjd 2 Mbs om jag hade tur men det bröts många gånger när jag åkte buss på motorvägen.Har testat b-Mobile här i Tokyo. De använder NTT Docomo's nät och ska ha rätt bra täckning. Jag måste dock säga att jag är lite besviken, för det går inte direkt fort att sufra. Det funkar, men det är slött som jag vet inte vad. Men det är bra att ha när man är ute på stan och vill kolla upp något.