090034208 skrev:Viken e-mail adress använder ni vid kontakten med Thai angående seatingen?Klicka för att utvidga...
[email protected] kan nog fungera?
090034208 skrev:Viken e-mail adress använder ni vid kontakten med Thai angående seatingen?Klicka för att utvidga...
Min uppfattning av THAI Stockholms kontor är att de är mycket motvilliga att hjälpa sina kunder.090034208 skrev:Sänd mejl till Thai i Stockholm om reservation av child meal men fick ett surt mejl tillbaka att det är resebyrån varifrån jag köpt resan som får göra det, kan ej förstå varför dom inte kan sätta in det i bokningenKlicka för att utvidga...
Thai Airways Sweden skrev:SWEDEN SPECIALEffective for Ticket date: Nowuntil 30 September 2102Departure date : Now until 14 December 2012Klicka för att utvidga...
Vilken webbsida har du tittat på?miles skrev:Kampanjen verkar vara förlängd?"Förlängd kampanj! Kampanjen från Thai Airways har blivit förlängd och gäller nu även för vinterresor mellan 29 december – 31 mars 2013"Klicka för att utvidga...
Thai Airways skrev:Stockholm To PhuketEffective for Ticket date: Now until 08 December 2012Departure date : 15 October 2012 until 08 December 2012Klass: U / 10,689 SEKKlicka för att utvidga...
Förlåt, jag glömde källan, det stod i nyhetsbrevet från Jade Travel.AHO skrev:Vilken webbsida har du tittat på?Jag kunde hitta en kampanj till Phuket för ungefär samma pris.Offers _ Stockholm To Phuket - Thai AirwaysKlicka för att utvidga...
JonW skrev:Fräscht men knappast nytt, stolarna har ca 10 år på nacken...Klicka för att utvidga...
Nja,får man denna kabinen till de där 10.600 håller jag med dig helt så länge vi pratar just PE.Erling Stausland skrev:Til Premium Economy Pris er det absolutt det beste i markedet! Finnes ikke bedre tilbud faktisk!Until I stand corrected......Klicka för att utvidga...
EBGGOT skrev:Var skall skall det flytta 773:an då?Klicka för att utvidga...
Har för mig att det inte är det, utan nåt mitt emellan Y och C, men det är ett tag sen jag flög.Mr.A skrev:Flyger som sagt ARN-BKK i Premium på söndag, vet någon om det är samma vinlista som i Business? Hur är maten?Klicka för att utvidga...
Mr.A skrev:Flyger som sagt ARN-BKK i Premium på söndag, vet någon om det är samma vinlista som i Business? Hur är maten?Klicka för att utvidga...